Subject: Palun minu nimele JIRAs ja Deltas
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 15:41:10 +0300

Deltas järjena 7.2-2/24/3363-2

Pärnu maakond Audru alevik Tõstamaa mnt 1a kinnistu detailplaneering,
infopäring juurdepääsu asukoha täpsustamiseks

Riigitee nr 19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi km 0,02-0,17

Tänud!

Tuuli

From: Karri Tiigisoon <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 3, 2024 3:31 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Tõstamaa mnt 1a juurdepääsudest

Tere, Tuuli

Sain linnavalitsuse kaudu Transpordiameti kirja seoses Tõstamaa mnt 1a
planeerimisega (28.03.2024  kiri nr 7.2-2/24/3363-2). Seoses sellega on
küsimus kirja p 1. kohta (Tõstamaa mnt 1 juurdepääs):

"Planeeringuga tuleb tagada juurdepääs ka Tõstamaa mnt 1 kinnistule
(katastritunnus 15904:003:0631) – see võib toimuda olemasolevast asukohast
või mööda Nooruse teelt kavandatavat tupiktänavat POS 16 krundi kaudu
(krundi servast)".

Tõstamaa mnt 1a kinnistu näol on tegemist on tagastatud maaomandiga, mille
omanik elab Rootsis. Tõstamaa mnt 1a omanik ei ole nõus sellega, et
Tõstamaa mnt 1 juurdepääs toimuks üle tema maa, kuna nende krunt juba
külgneb olemasoleva teega. Kas teil on võimalik täpsustada, et kas
Tõstamaa maanteelt juurdepääs Tõstamaa mnt 1 kinnistule on täiesti
välistatud või on see siiski teatud tingimustel võimalik?

Antud kohas on tee sirge ja nähtavus peaks olema hea.

Asi on selles, et me oleme lahenduse koostamise käigus mitmeid variante
arutanud seoses Tõstamaa mnt 1 juurdepääsuga ja ma pakkusin ühe variandina
omanikule ka sellise variandi välja, et Tõstamaa mnt 1 saab juurdepääsu
projekteeritava tänava kaudu (vt lisa pos 21) Nooruse tänavalt, aga ta on
üsna kategooriliselt keeldunud igasugustest variantidest, mis näevad ette
juurdepääsu Tõstamaa mnt 1 kinnistule läbi Tõstamaa mnt 1a kinnistu.

Kõike paremat
OÜ Linnak
Karri Tiigisoon
+372 52 75 815
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]